مجموعه مهرآوا شما را به خرید بهترین محصولات البسه بیمارستانی یکبارمصرف اسپان باند و قابل شستشو پارچه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کاور استین اسپان 50 عددی

آنچه در این مقاله می خوانید .....

ویژگی های انواع کاور استین پزشکیتولیدی انواع کاور استین اسپان باند

نقش کاور استین اسپان در جراحی، فراهم کردن سدی مؤثر است که مانع از انتشار میکروارگانیسم ها به بیمار و همچنین محافظت از کارکنان در برابر بیماران آلوده می شود. این موانع با تماس مستقیم با بدن از آلودگی زخم جراحی و میدان استریل جلوگیری می کنند. مجموعه ما اقدام به پخش کاور استین 50 عددی نموده است. جهت تهیه این محصولات با ما تماس بگیرید.

پخش کاور استین اسپان 50 عددی

ویژگی های انواع کاور استین پزشکی

ویژگی های انواع کاور استین پزشکی کاور استین پزشکی ساخته شده از پارچه نبافته با کیفیت بالا ، سبک و تنفس ، می تواند از بدن و لباس شما محافظت کند. C کافهای الاستیک: کافهای کشسان الاستیک هستند و مچ دست را دراز نمی کنند و این کار را برای کار راحت می کند.

F عملکردهای چندگانه: با عملکردهای مختلف مانند ضد گرد و غبار ، رنگ ، ضد لکه ، محافظت از پوشاک ، از آلودگی خودداری کنید

★ آسان برای حمل – آستین طبی راحت و آسان برای استفاده است. هر لباس دارای دکمه ای بر روی گردن و کمر است تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کند. آستین های بلند لباس راحتی دارند. به سادگی قابل پوشیدن و از تن در آوردن است این بسته ای است که حاوی ماده استریل شده است که برای جلوگیری یا کاهش خطر انتقال میکروارگانیسم ها از تیم جراحی یا شخص بیمار به زخم جراحی باز استفاده می شود.

یکی از فعالیتهای انجام شده در طی فرآیند استریلیزاسیون مونتاژ یا بسته بندی است که شامل محافظت و جداسازی مواد و تجهیزات از محیط خارجی با استفاده از بسته بندی یا ظروف برای نگه داشتن آنها در شرایط بهینه از باکتری شناسی تا سی روز است. اگر با بخار اشباع استریل شده باشد و در صورت استریل شدن با گاز تا شش ماه باشد.

محتویات بسته جراحی باید از پارچه نبافته پلی پروپیلن یا پارچه نخی باشد که در برابر نفوذ مایعات و مایعات غیرقابل نفوذ باشد ، باید دارای رنگ ضد انعکاس (مانند آبی ، سبز) ، غیر شفاف ، ضد الکتریسیته و مقاوم در برابر ولتاژ در استفاده عادی.

نخ پارچه ای با پارچه پلی پروپیلن 100٪ SSMMS ، اس ام اس ، از 45 تا 60 گرم در متر مربع ، فیبر غیر بافته ، دافع مایع و مایع. زیست تخریب پذیر ، بدون پرز ، غیر سمی ، بیوالرژن ، مقاوم در برابر استفاده ، در برابر پاره شدن با درمان ضد انعطاف پذیر مقاوم است.

هوا قابل نفوذ ، دارای مورب دوگانه (داخلی و خارجی).

دکمه های نخی پنبه ای ، همپوشانی ، متقاطع پشتی ، گردن گرد.

در معرض مایعات ، ید ، خون و الکل 70 درجه یا 80 درجه سانتیگراد نیست.

4 نوار طولانی برای نگه داشتن و انتقال کارت.

با متقاطع در پشت پیشانی.

آستین بلند

جلو و عقب در یک قطعه.

با باز شدن طولی در پشت و کاملاً متقاطع.

این ماده دارای دفع و تصفیه در برابر میکروارگانیسم ها است و از امنیت بی نظیر کاربر در هر زمان محافظت می کند. این ویژگی برای محافظت از قفسه سینه و آستین است. تقویت جلوی ضد آب به دور کمر (قفسه سینه) ، آستین روشن آبی یا سفید تقویت شده به لباس نپوشیده متصل شده است.

تولیدی انواع کاور استین اسپان باند

تولیدی انواع کاور استین اسپان باند مجموعه ما دارای یک تولید بزرگ انواع کاور استین اسپان باند است. تمام مراحل تولید این کاور توسط ناظران و متخصصان رصد می گردد. به همین سبب ما ادعا می کنیم بالاترین کیفیت را در بین رقبا داریم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعت بیشتر پیرامون این محصول و یا خرید آن با ما تماس حاصل نمایید.

سیمین سیری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سیمین سیری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09353130475

  شماره تماس: 02136097769

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه مهرآوا شما را به خرید بهترین محصولات البسه بیمارستانی یکبارمصرف اسپان باند و قابل شستشو پارچه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید