مجموعه مهرآوا شما را به خرید بهترین محصولات البسه بیمارستانی یکبارمصرف اسپان باند و قابل شستشو پارچه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش پک جنرال جراحی استریل

آنچه در این مقاله می خوانید .....

مشخصات بهترین پک جنرال جراحیمراکز خرید پک جنرال جراحی

پخش پک جنرال جراحی استریل به منظور استفاده در اتاق عمل برای تمامی پرسنل اتاق عمل از جمله پزشکان و پرستاران و تمام کسانی که در عمل جراحی دخیل می باشند انجام می‌شود این پک های جراحی شامل کلاه دستکش گان و همچنین پاپوش می باشندکه پرسنل جراحی هنگام ورود به اتاق عمل می بایست آنها را بپوشند در ادامه بیشتر در مورد مشخصات ویژگی‌های این محصول و لباس کار دیکیز اصل صحبت می‌کنیم.

پخش پک جنرال جراحی استریل

مشخصات بهترین پک جنرال جراحی

مشخصات بهترین پک جنرال جراحی از جمله ویژگی ها و مشخصات بهترین پک های جراحی می توان به مواردی از قبیل نکات زیر اشاره کرد در واقع هنگام خرید حتما دقت داشته باشید که تمامی این نکات در این پک ها وجود داشته باشد؛

  • سهولت در شست و شوی یکی از گزینه ها و مشخصاتی است که هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید مواظب باشید که اگر پک قابل شستشو خریداری می کنید این پک هنگام شستشو آسیب نبیند و همچنین دارای قابلیت سهولت در شستشو نیز باشد.
  • اگر از ماه یکبار مصرف استفاده می کنید حتما مواظب باشید که پک خریداری شده شما مقرون به صرفه باشد زیرا انواع یکبار مصرف می بایست تا دفعه که استفاده می شوند دور انداخته شده و دوباره خریداری شوند اما اگر این محصول مقرون به صرفه نباشد هزینه‌های زیادی را بر دوش شما خواهد گذاشت.
  • جراح و پرسنل اتاق جراحی کی محصولا استفاده می‌کنند می بایست قابلیت حرکت را به آسانی داشته باشند و بتوانند به راحتی و بدون مشکل تمامی حرکات خود را انجام بدهند.
  • همچنین گذر هوا از داخل این لباس نیز بسیار مهم می باشد اگر که هنگام خرید این محصول هوا به راحتی از داخل آن عبور نکند کادر پزشکی که آن را می پوشند مشکلات تعریق و گرم شدن می شوند.
  • رنگ پک جراحی نیز می بایست به رنگ سبز یا آبی باشد سبز بودن یا آبی بودن این محصول به دلیل این است که در راه به هنگام نگاه کردن به این رنگ دارای تقویت قوه بینایی در زمینه دیدن رنگ قرمز و رد خون بشود.

مراکز خرید پک جنرال جراحی

مراکز خرید پک جنرال جراحی هنگام خرید لباس کار اورجینال دقت داشته باشید که تمامی استانداردهای لازم در هنگام دوخت و تولید آن رعایت شده باشد هر چقدر که یکی گان از دردهای کمتری برخوردار باشد احتمال نفوذ میکروب ها و ویروس ها و همچنین تجمع عوامل بیماری زا در داخل آن کمتر خواهد شد.

بنابراین اگر از نوع پک یکبار مصرف خریداری می کنید دقت کنید که به صورت کاملا فشرده و بدون درز باشد و اگر از پک‌های قابل شستشو نیز مصرف می کنید دقت کنید که دوخت های آن کاملاً استاندارد بوده و هیچ حالات غیر استاندارد در تولید آن وجود نداشته باشد.

سیمین سیری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سیمین سیری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09353130475

  شماره تماس: 02136097769

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه مهرآوا شما را به خرید بهترین محصولات البسه بیمارستانی یکبارمصرف اسپان باند و قابل شستشو پارچه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید